تقدیر عباسعلی نوبخت از بهمرام بهرامی رشید مسئول روابط عمومی اداره کل منابع طبیع البرز

تقدیر عباسعلی نوبخت از بهمرام بهرامی رشید مسئول روابط عمومی اداره کل منابع طبیع البرز
شناسه خبـر : ۱۱۴۱۸۰ یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۴

عباسعلی نوبخت معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور از بهمرام بهرامی رشید مسئول اداره روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز تقدیر کرد .

عباسعلی نوبخت معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور طی ارسال تقدیرنامه ای از زحمات و تلاشهای بهمرام بهرامی رشید مسئول اداره روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز در حوزه اطلاع رسانی و ارتباطات که منجر به کسب نشان «مدیر ارشد ارتباط گستر» توسط رئیس سازمان منابع طبیعی کشور شد تقدیر به عمل آورد.

 

متن پیام بدین شرح است :

 

جناب آقای بهمرام بهرامی رشید

 

مسئول محترم روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز

 

کسب عنوان «مدیر ارشد ارتباط گستر » حاصل زحمات و تلاش جمعی کلیه همکاران سازمان در اقصی نقاط کشور و در حوزه ارتباطات و اطلاع رسانی است

 

بدینوسیله از جناب عالی که در یک تلاش دسته جمعی زمینه ساز کسب این عنوان بوده اید تشکر و قدردانی نموده و انتظار دارم با استمرار اقدامات موثر و توجه ویژه به ارتباط اثر بخش با مردم و رسانه ها تسهیلگر دستیابی به اهداف عالیه سازمان برای تحقق ایران سرسبز و قوی تر باشید . توفیق روزافزون شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی از خداوند متعال خواستارم .

 

عباسعلی نوبخت

 

معاون وزیر و رئیس سازمان

 

 

 

گفتنی است در نوزدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط‌ عمومی و بیستمین جشنواره برترین های روابط عمومی ایران که با هدف توسعه ارزش های متعالی ارتباطی، مردمداری در روزهای ۲۰تا ۲۱آذر ماه ۱۴۰۲با حضور جمعی از مدیران، فعالان حوزه ارتباطات، استادان و کارشناسان حوزه بین الملل در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد از عباسعلی نوبخت معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور با اهدای نشان « مدیر ارشد ارتباط گستر» تقدیر به عمل آمد .

به پیج اینستاگرامی «شهروندالبرز» بپیوندید
instagram.com/shahrvand.alborz